Умови доставки та оплати

Вітаємо!
Все, що детально розписано нижче – ми написали саме для вас, для людини, яка бажає купити круту річ і уважно ставиться до покупок, шукаючи гарантій надійності покупки.
Вибачте, якщо Вам нецікаво.
* * *

Ми не “всі”. Ми не робимо такі речі, як “всі”, і не працюємо як “всі”
Чим відрізняємося?
Ми – сімейний бизнес,  вдосконалюємо щодня і свій асортимент і автоматизацію роботи.
Ми шиємо нашу продукцію виключно по повній передплаті
Ми надаємо неймовірну кількість фактів і гарантій, достатню, щоб зробити висновки.
Ми шиємо справді унікальні ексклюзивні речі, і по принтам і по розмірам.
Ми фіксуємо всі замовлення виключно письмово, без ненадійних і неприємних багатьосм” перезвонів”Viber +380989705170
Ми відправляємо  замовлення оплачені до 07-00 понеділка в суботу і неділю того ж тижня.
Ми створюємо диво, а для дива потрібний час 🙂

Чому відсутня оплата “наложеним” платежем,  і інші важливі питання в маленькому відеоогляді:

*** Умови доставки і оплати додатково детально прописані у вкладці ДЕТАЛЬНІШЕ в кожному товарі

ЯК КУПИТИ?
1. Уважно прочитати опис товару, де зазначно матеріал, умови доставки, відправки, оплати, розміри, кольори  та ін.
2. Покласти товар до кошика натиснувши на кнопку КУПИТИ
3. Заповнити поля в кошику – ПІБ отримувача, телефон отримувача, місто і номер поштового відділення.
Функція “перезвон” не передбачена, всі зміни до замовлення і побажання фіксуються виключно в письмовій формі. Viber, Telegram +380989705170
В разі помилки Клієнта в заповненні Кошика і внаслідок цього відправки на неправильну адресу витрати по переадресації несе Клієнт
4. Якщо є питання, не висвітлені в описанні товару або інші побажання щодо замовлення – розмір, колір та ін., будь ласка зазначте їх в полі “Примітки до замовлень” .
5. 
Перейти до оплати(сервіс WayForPay – оплата VISA).
Відправка замовлення відбувається після узгодження деталей замовлення (в разі необхідності) і отримання платежу у відповідний термін, вказаний в описанні товару.
В разі, якщо виникли проблем при оплаті будь-ласка, зв’яжіться з нами через Viber, Telegram +380989705170 або електрону пошту, вказану на сайті

ОПЛАТА
Оплата онлайн виключно 100% передплата, після оформлення замовлення сайт автоматично переводить Вас до оплати замовлення в сервісі WayForPay – Оплата VISA, Mastercard, Privat24, GooglePay, ApplePay.
Після Вашої оплати за допомогою сервісу WayForPay  Ваш платіж буде оброблено і Вам буде надіслано СМС з інформацією про зарахування платежу на вказаний номер Viber

В разі незручності оплати WayForPay Ви отримаєте розрахунковий і картковий банківський рахунок ФОП. 

ЄДРПОУ 3177408778
Розрахунковий рахунок
UA983510050000026009879018698 АТ «УКРСИББАНК»
ФОП Луньов Михайло Сергійович, м. Дніпро

ГАРАНТІЇ І ФАКТИ
Гарантії надійсності нашої роботи у відгуках, фотографіях від клієнтів в наших ексклюзивних речах 

а також:

                   

 

ДОСТАВКА
Доставка здійснюється Новою Поштою.
Самовивіз не передбачений! Для мешканців м. Дніпро питкання самовивозу в індивідуальному порядку.

Термін відправки кожного товару вказаний в описанні товару, 3, 5 або до 10 робочих днів, а саме при оплаті до 07-00 понеділка відправлення в суботу-неділю цього ж тижня. Замовлення оплачені з вівторка відпарвляються вже на вихідних наступного тижня.
Для товарів з розділу Експрес доставка або з кодом ЕКСПРЕС відправка здійснюється наступного робочого дня після повідомлення про оплату, в разі, якщо оплату зафіксовано до 15-00.

ОБМІН
Обмін товарів належної якості відбувається за рахунок Клієнта, відповідно до ст. 9 ЗУ України Про захист прав споживача.
У зв’язку з спробами шахрайства (використання одягу або аксесуарів наприклад на фотосесіях і вимог на їх повернення) ми змушені просити повідомити про бажання обміну не пізніше наступного дня після отримання товару і відправки Товару назад не пізніше цього дня. При отриманні товарів на обмін/повернення проводиться електронне тестування на наявність залишків шкіри (залишаються після 15-20 хвилин контакту зі шкірою), і в разі виявлення останніх без додаткового сповіщення Товар залишається на відділенні перевізника, де без отримання Клієнтом підлягає утилізації перевізником через 30 календарних днів.

Обмін/повернення товарів ненаналежної якості, тобто з дефектами (з обов’язковим Актом огляду при отриманні не виходячи з відділення перевізника)  відбувається за рахунок Виробника, відповідно до ст. 8 ЗУ України Про захист прав споживача або Перевізником, якщо спричинені дефекти виникли внаслідок транспортування.

Обмін/повернення товарів належної якості, але не відповідаючих замовленню, помилка Виробника з розміром, кольором тощо) 
В разі виникнення подібної ситуації обмін або повернення товару відбувається за рахунок Виробника за умови обов’язкового сповіщення нам на мейл або месенджер про помилку підкріпленого фото отриманого товару.
Повернуті товари без пояснень не приймаються.

Звертаємо вашу увагу! Законодавством України передбачено перш за все ОБМІН, а в разі неможливості обміну – ПОВЕРНЕННЯ товару.
Рекомендуємо не отримувати товар з виявленими дефектами, а склавши Акт відправити Товар назад і обов’язково повідомити нам номер відправлення (месенджер або е-мейл)і своє бажання обміняти або повернути Товар.
Без Акту огляду при отриманні претензії щодо дефектів не приймаються.


Відповідно до ст. 10 ЗУ України про захист прав споживача Клієнт має право відмовитися від замовлення або вимагати за згодою сторін зменшення вартості Товару в разі порушення Виробником терміну відправки замовлення.
Індивідуальна неуважність до терміну відправки зі сторони Клієнта не є підставою для провернення або обміну і переривання терміну на виготовлення товару.

Увага! Товари виготовлені з перенесенням розмірів, принтів  не підлягають поверненню чи обміну крім виявлених при отриманні і зафіксованих в Акті Перевізника дефектів, оскільки виготовляються індивідуально.
В разі отримання такого товара неналежної якості просимо отримати його, зафіксувавши недоліки на місці в Акті з підписом представника Перевізника, вислати нам на електрону адресу або месенджер копію Акті і детальні фото, після чого буде вирішено питання обміну з компенсацією або повернення товару за бажанням Клієнта.

Заява на обмін/поверення виключно в письмовій формі на мейл + копія ІНН + Акт з печаткою поштового перевізника (в разі браку)
Повернення коштів відбувається в термін до 10  у виключних випадках до 30 днів.

Будь ласка, робіть покупки зважено і уважно перевіряйте товар при отриманні на пошті! 
Претензії про брак не приймаються  без Акту Перевізника у зв’язку з численними випадками шахрайства, обов’язок Покупця ретельно перевірити посилку при отриманні роз’яснений в рішенні Вищого Суду України