Продавець Виробництво одягу і декору BOOOM SHOP Філія Перша Креативна Мануфактура PERFECTUS розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1538 відгуків
Завжди на замовлення будь-яка річ за вашим розміром
Виробництво одягу і декору BOOOM SHOP. Філія ТМ PERFECTUS
+380 (68) 482-88-14
Додати відгук
Кошик

Це не моє замовлення!

Це не моє замовлення!

І це абсолютно логічно.
Судячі з власним покупкам, коли отримуєш не те, що замовляла, а тим більше коли терміни піджимають, перше бажання при розгортанні посилки просто покусати відправника, написати мільйон негативних відгуків і т. д. Ну це ж МОЯ посилка!
У цій ситуації у кожного покупця існує єдина думка "я все сплативши (ла) вчасно, якого біса там якесь звірятко сидить і неуважно ставитися до мого замовлення, як можна, безсовісні, безвідповідальні люди" !

Я розумію. І як клієнт багатьох магазинів і власник свого власного, тому, якщо дозволите, зовсім трошечки поясню ситуацію.

Є маленькі магазини, де одна людина і приймає замовлення і відправляє їх, і як факт - вона більш відповідально ставитися до невеликої кількості посилок, хоча теж не застрахована від помилок.

У нас не ті, щоб велика компанія, ні, працюють тут всього двоє людей, але наш сайт об'єднання єднує в собі товари майже 70 вироьбників переважно України, а ще близько 10% Франції, Тайвані, Індії та Китаю. Ми агрегатори, інакше кажучі маркетплейс виробників України.

На сайті представлено товари виробників України, і саме виробниками, точніше їх кур'єрськими службами, в термін і за ціною виробника здійснюється відправлення ваших покупок.
Для чого потрібні ми? Ми виставляємо на сайті товари, доносимо до вас інформацію про нього, консультуємо, приймаємо замовлення, ми справді знаємо весь асортимент, альо не відправляємо їх власними руками!

Якщо в замовленні вами вказано повну інформацію і при цьому має місце помилка, то причин може бути дві.
- помилка менеджера на складі виробника (якщо не поклали тій товар)
- помилка оператоора Нової пошти (якщо відправили не на ту адресу, оскільки з виробниками автоматична синхронізація замовлення)

"Мені немає справи до ваших проблем, я купивши у вас" - приблизно в 1/3 випадків ваша реакція саме така, і ці емоції теж звичайно зрозумілі, але друзі, ми всі працюємо, кожний з нас іноді помиляється. Ви маєте повне право сказати нам, що ми поганці, написати в серцях негативний відгук (який назавжди знизить наш рейтинг) альо якщо раптово завтра помилитеся ви або ваші підлеглі, і на вас, що називається "спустять собак" хіба вам не буде сумно і боляче в душі?
Ось і нам так само. Компанії, клієнти, продавці і покупці, ми всі перш за все люди.

Незважаючи на великі об'єднання об'єми замовлень і максимальну автоматизацію роботи ми не хочемо перетворюватися на "безлику" компанію, де кожний клієнт просто одиниця в розрахунку прибутків. Кожний клієнт перед усім людина і ві важливі для нас. Кожнек ваще замовлення це не просто частка в прибутку, ми знаємо, що радість від вдалої покупки піднімає ваш настрій, працездатність, емоційний стан тощо. Для нас справді дуже важливо щоботримавши посилки ві хоч в душі, хоч подумки сказали нам "дякую"....

Тому, якщо раптом виникає помилка, будь-якого плану, з товаром чи доставкою, будь ласка, напишіть нам вайбер (№1 по швидкості відповіді), телеграм, елеткронна пошта, чат на сайті, повідомлення на сайті. Ми все вирішимо, всі з'єднання ясуємо, ваші права ні в якому разі не буде порушено і ви не будете нести ніяких зайвих витрат!
Просте ж написання ж негативного відгуку - це тільки сплеск негативних (нехай і заслужених) емоцій, він не допоможе вирішити проблему вам, і завдасть суму нам, бо ця компанія - це сімейний бізнес без найманих співробітників. Наша багаторічна відмінна репутація не тільки того відмінна, що всі ідаельно, а мі роботи і помилок не буває. Бувають.
Але ми їх вирішуємо по справедливості і з максимальній швидкістю.

Дякую, що прочитали до кінця.
Добра вам.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner