Коли мені відправлять посилку?
Будь ласка, приділіть хвилиночку уваги, це справді наш крик душі!
В кожному, абсолютно кожному описанні товару зазначено "відправка від 5 до 10 робочих днів"!
Оформлюючи замовлення Ви пидтверджуєте свою згоду з наведеними умовами.
Стандартно, без форс-мажору замовлення оплачені до 10-00 ранку понеділка, відправляються наступного понеділка.
Термін до 10 робочих днів (робочих, не календарних) зазначений оскільки іноді виникають ситуації, які не залежать від нас - дефекти друку в принтері, дефекти матеріалу в рулоні, робота обладнання, транспортних компаній, передсвяткове навантаження, людський фактор, наявність банально світла чи інтернета тощо, тому оплативши покупку наприклад 1 червня Ви отримаєте номер посилки не пізніше 14 червня (10 робочих днів) але в середині цього терміну питання про статус, стан замовлення ми не маємо можливості відповідати ні фізично ні технічно!
Ми не склад! Ми виробництво!
Всі замовлення відправляються в термін до 10 РОБОЧИХ ДНІВ!
Відправляти за доплату раніше - не має можливості, обладнання має свій графік роботи, руху матеріалу, переносу принта на тканину і прискорити його неможливо просто технічно
Відмовитись від замовлення "бо не прочитати терміни відправлення" теж не можливо. З моменту оплати ваше замовлення додається в виробничий цикл, ми реагуємо на замовлення миттєво.
Будь ласка, як ми ставимося з увагою та розумінням до всіх вашиїх побажань, так і від вас, дорогі наші покупці чекаємо взаємної поваги та уважності до власних покупок.
Ми не можемо інформувати вас щодня про стан замовлення "пришито рукав" надрукова ворот" і т.д.
Ми не можемо щодразу піднімати графік виробництва і перевіряти його рух!
Оплативши покупку будь ласка, просто очікуйте номер відправлення у вказаний термін!
Ми даємо вісі гарантії на сайті для вашого спокійного очікування замовлення.
Вибачте, якщо наші умови ргоботи не відповідають вашими очікуванням, але вони прописані в описанні товару і якщо вони не влаштовують вас, ми поважаємо Ваше право не робити покупки саме у нас, навколо багато прекрасних компаній, які також виготовляють прекрасну продукцію.
Ми не тримали і не будемо тримати склад!
Ми виготовляємо для вас унікальні речі, наша специфіка - унікальний принт, широкий модельний ряд і найбільша з існуючих розмірна сітка з індивідуальним пошивом, це майже сто тисяч товарних позицій, які ви можете придбати тільки в нашій мережі магазинів і ми раді, що вам подобається наш асортимент.
Купивши певну річ будь ласка, дочекайтесь її!
Будь ласка, якщо перед покупкою ви не ознайомились з описом товару - нам прада шкода, але будь ласка, не потрібно називати непрочитаний опис товару "нашою провиною", "нашою халатністю", "невмінням працювати з покупцями", "хамством" і всіми іншими словами за якими люди звикли скривати свої почуття коли "сам не прав".
Наш принцип - ми не всі.
Наш асортимент - не як у всіх. Ми створюємо кожну річ з увагою, з повагою до того, хто її придбає!
Ми не ігноруємо покупців і не лишаємо людей з проблемами, в разі нашої помилки - ви виправляємо її, тому у нас немає жодного заслуженого негативного відгука!
Ми не вважаємо нормою обман і приниження будь-якої зі сторін угоди купівлі-продажу " покупець-продавець" і щиро сподіваємося, що колись Україні культура покупок онлайн підніметься на інший рівень, ніж зараз, коли продавець довзволяє собі обманювати покупця взявши гроші і надсилаючи невчасно або не якісний товар,, а покупець поводитись безкультурно назвавшись клієнт" або взагалі надзвичайно непорядно пишучі негативні відгуки нам з помсти за власну неуважність!
Не може бути хтось завжди правий, будь-то покупець чи продавець, всі ми - люди, всі можуть помилятися і важливо з честю та гідністю визнавати свої помилки.
Наш обов'язок як виробника - вчасно відправити річ належної якості, яка б повністю відповідала фото і описанню на сайті.
Обов'язок кожного покупця - уважно прочитаи опис товару та вчасно оплатити/скасувати покупку.
Ми лобимо свою справу, ми працюємо від душі і при взаємній повазі, при ставленні до інших як до себе задоволення від співпрацю буде взаємним.
- У вас дорого, я знайшов дешевше!Регулярно, 1-2 рази на місяць хтось скасовує замовлення з причини "я знайшов таке ж, але дешевше"